Bsraozturk tamamen bünye ve acı eşiğiyle alakalı. Normal doğum yapıp iki aya yakın popo üzerine oturamayan, çok steril bir bölge olmadığı için enfeksiyon kapan, dikişleri patlayan veya ağrı çeken çok tanıdığım var normal doğumda. Keza sezaryende de sanki hiç kesiği yokmuş gibi kalkıp yuruyup hemen gazını çıkaran sonrasında hemencik bebeğiyle kendi ilgilenen de. Şans ve bünye meselesi kesinlikle