Alpveannesi merhaba, bebeğiniz konusunda endişe etmeyin, oğlum şu an 4 yaşında ve bizde de gebelikte tek atardamar vardı, internete yazıp neşer olabilecek diye baktığımda içim kararmıştı doğana kadar da hep kafama taktım, ama sağlıkla doğdu. umarım siz de sağlıkla doğurusunuz. ben de gebe kaldığımı bilmeden botox yaptırdım, şuan 2. gebeliğim hala aklıma takıyorum. 3 prof.a gittim bişi olmaz dediler ama insan endişeleniyor. hepimize sağlıklı doğumlar diliyorum🙏🏻♥️