tazegebee Beni Allah yarattı seni de ben bırakıyorsam sen de bırak ve ahkam kes. Niye herkes bana saldırıyor anlamıyorum salam mı sucugu jelibon u bırakmışsın, bu şeye benziyor cigerleri bitmiş bir adama doktorun sigara bırak demesine ciger bitmiş zaten o hasta bıraksa ne olur bırakmasa ne olur. Sen sigara içtikten sonra o jelibonu yesen ne olur yemesen ne olur. Madem böyle postlarda benim gibi bir tane oluyor sende girme. Aa içiyorsunuz içmeyin bırakın diyince bana saldırıp vicdan rahatlatıyorsunuz. Ben de hamileyim benimde hormonlar tavan ama sizin kadar saldırgan değilim. Ben sigaranın zararlarını bilen ilk insan değilim hepinizin zararlardan haberdar oldugunu biliyorum. 1,5 paket sigara içen biriydim ben bıraktıysam herkes bırakır ne sigaraymış abi ya. Size kimse atomu parçalayın demiyor…