NilayRuya Yarın 20.haftam doluyor ama bu aralar nefes kesilmesi gibi birşey yaşıyorum kızlar bir anda daralip derin nefes alıyorum . Ne yapmalı? Birkaç gün oncede çarpıntı sorunum vardı salı günü kardiyolojiye gidicem şimdi de böyle daralmalarim çıktı.
Busra3509 NilayRuya Benim de öyle sürekli bir de benim nabzım çok yüksek çıkıyor otururken bile 120-130 Bir ara 190 bile gördüm çarpıntı çok bendede
Nrsndms NilayRuya bende aynı sıkıntıyıı yaşıyorum kardiyolojiye gözüktüm holter takıldı ekg eko vs. Sonuç ritim bozukluğu çıktı gece uyurken bile nabzım 230lara çıkıyor gün içinde zaten 120nin altına düştüğünü görmedim kardiyolog ilaç yazdı en iyi ihtimalle doğum sonuna kadar kullanmak zorunda olduğumu söyledi şuanda ilacı kullandığım halde çarpıntıyı sürekli hissediyorum
Mertimm Mommyyyy bende aynıyım sırt üstü uzanamiyorum kesiliyor nefesim . Kaburgalarım hele kırılıyor sanki 🙄 daha 27 haftalığım daha şimdiden böyleyse sonuna kadar nasıl yapacagım allahim yardım etsin 🤦🏻♀️
Rkydmn Mommyyyy bende 32+1halen devam ediyor sırt ağrılarım mahvediyor beni Özellikle akşamları tutuyor.
Momsaadet Busra3509 demir düzeyinize baktırın mutlaka. Hb düzeyiniz düşüktür demir ile birlikte nefes darlığını çok artırıyor. Yüksek yastık kullanının.
Mommyyyy NilayRuya bebek için bile gidemedik henuz covid olduk eşim ben kayınvalidemler annemler çok zor atlattık kayinbabami kaybettik eşimin ailesi benimle kalıyor artık eşim bu süreçte calisamadi maddi durumumuz iyi değil şuan annem de hep soruyor ne zaman kontrol diye gideriz bir gün diyorum ama bilmiyor ki paramız yok 30+4 um bebeğin daha bussuru eksiği var sağlık olsun insan hastaneye de gitmeye cekiniyor Allah can sağlığı versin yardımcımız olsun şu hastalık bitsin gitsin insallah 🤲🏻
Busra3509 NilayRuya hamilelik süresince nabız zaten yüksek atıyormuş ilaç kullanmama daha iyi dedi sinüs taşikardisi deniyormuş buna
Busra3509 NilayRuya çok Zorda kalırsan çarpıntı hapı yazıyorum sana onu alırsın dedi ama ben de ilaç almak istemiyorum Neticede Benim nabzım yavaşlarsa bebeğin de nabza düşer diye korkuyorum. Bilmiyorum ne olacak böyle ama sürekli yüksek nabız otururken en sakin halimde bile yüzünü altında değil o da beni çok yoruyor sürekli çarpıntı olması çok yoruyor uykuda bile yüksek
NilayRuya Mommyyyy başınız sağolsun canım benim 😔 Allah yardımcımız olsun ya ben de mecburen devlete gidicem kardiyoloji için . Özele gidilmiyor ateş pahası. Sadece kontrole özele gidiyoruz ama test falan da isteyecekler detaylı haftam geliyor sadece eşim çalışıyor zor yetiştiriyoruz bu virüs hem maddi hem manevi bizi mahvetti
Hayat1234 Bence çok normal hemen hemen bütün gebelerde oluyo nefes darlığı nefes alamama bende27+2 nefes darlığı yaşıyorum 2 aydır bebek diyaframa cigerlere büyüdükçe baskı yapiyo ondan yasiyoruz bu sorunu kızlar
Mommyyyy NilayRuya ben hiçbirini yaptırmadım canım doktorumda zaten ilgiszdi ne detaylı ne birşey ne şeker yüklemesi hiçbir şey yaptırmadı sağlık olsun sağlık herşeyden önemli testler çok ta onemli değil aslında kötü bişi çıksa aldıracak misin kendini kasma dikkat et hastahaneler virüs dolu bebeklerimiz de Allah’a emanet Rabbim ailemize sevdiklerimize can sağlığı uzun ömür nasip etsin 🤲🏻 en önemlisi bu .
Busra3509 NilayRuya yok Ben de kan almada EKG çekmişti onun sonucunda sinüs taşikardisi var demişti zaten bekarken mitral kapakta sarkma vardı ama o çok büyük bir problem değil demişti bana Doktor hamilelikte çarpıntı larım çok yükseldi belki Kan değerlerim falan düşüktür diye düşünüyorum Daha doktora gidemedim ki şu virüs yüzünden bu hafta içi gideceğim ama mutlaka
NilayRuya Mommyyyy âmin canım âmin sen de inşallah bebisini sağlıkla kucağına alırsın 🤲 herşey onlar için valla 🥰
Mommyyyy NilayRuya evet canım sen sıkma kendini Allah büyük 🤲🏻 Rabbim yardımcımız olsun herkesin bizimde insallah 🤲🏻
Sanem123 Bende normal diye biliyorum bunu genel de bana da düz yattığım zaman oluyor sırt üstü pek uzanmamaya çalışın biraz ayağa kalktığımda düzeliyor benimkisi size de iyi gelir inş sağlıklı doğumlar dilerim 😊