010604 Benim sağlık ocağı tahlillerimde tsh değerim 6 çıkmıştı çok şaşırdım. Doktor dahiliyeye yönlendirdi. Oradaki sonucum 4 küsürlerde çıktı. Sağlık ocaklarında kan beklediği için ya da makineleri yetersiz olduğu için yüksek çıkabilirmiş. Tabi 4 küsür değer de yüksek olduğu için ilaca başladık. Ayda bir defa bu değer takibi için kontrole gitmem gerektiğini söyledi doktor