010604
canim aynisini bende yaşadım , sağlık ocağında tahlil oldum tiroidim 4,79 çıktı hemen 25 levotron verdi doktor sonra dahiliye ve endokrine git dedi 2 gün sonra randevu alıp dahiliyeye gitttim dahiliyede ki doktor tahlile bakıp ilacımı 50 ye çıkardı levotronu birde iyot eksikliği için bir ilaç yazdı neyse sonra endokrin için randevu almam gerekiyordu ben kirklarelinde oturuyorum burda ultrasonlu endokrin yokmuş bizde Tekirdağ’dan randevu aldık bu süre zarfında 2 gün 50 olarak ilaç aldım levotron aç karnına , sonra endokrin doktoruna gittim duruma anlattım bana ilk söylediği keşke kullanmasaydın dedi bugün kullandın mi dedi yok dedim aç karnına gitmiştim tahlillerimi tekrar verdim tiroidim 3 çıktı ilacı bırakıyorsun dedi 1 ay sonra tekrar geliyorsun dedi . Ultrasonoda bakamıyoruz dedi gebesin dedi sağlık ocağında ki doktor ultrasonlu kontrol et demişti ama endokrinde ki doktor gebesin bakamayız dedi tiroidlerine ultrasonla , belki ilaç içtiğin için düştü bunu bilemeyiz ama dedi Ağustos’ta tiroidlerime baktırmıştım ozaman hersey normalken şimdi yükselmesini tuhaf buldu doktor ilacı kesti birde belki sistem bozuktu gibisi konuştu