_imra_1213 Ben takım tercih ettim, dolap sifoner, ve büyüyen beşik, beşik sonradan büyüyor ve 10 yaşına kadar kullanabilirsiniz fiyatı da baya uygundu, interneten aldık bugün geldi , mobilyacılara gittik fiyatlar çok pahalı biz yarı fiyatına aldık
morusevenanne _imra_1213 oda yapmayı düşünmüyorum ya odasında sabit bi dolabı olcak zaten. Begenmezse büyüyünce düşünücem onu