Kızlar merhaba beşik bakıyorum 29.haftadayım artık almalıyım geç kalıcam yoksa. Sizden öneri istiyorum park yatak görünüş olarak pek hosuma gitmiyor. Chicco next2me, prego santa maria ve anne yanı ahşap beşik arasında kaldım. Anne yanı beşikte ise marka çok heyner bambigino gibi. Sizlerin tavsiyesi nedir?