merveozgul bende de aynı durum var işk hamileliğim rahat geçti sadece koşa geldiği için çok hasta olmuştum çok öksürdüm şükür doğumumda rahattı ama ikinci zor geçiyor çok nefesim daralıyor be çabuk yoruluyorum nefes darlığından dolayı alerjim maalesef tavan yaptı ama ilaçları kullanmayı bıraktım Sanırım ondan oldu