Ben de yaklaşık 8 senedir düzenli olarak kullanıyorum ve herhangi bir zararını görmedim, aksine yaşam kalitemi arttırıyor. Zaten alerjik astımlı olduğumuz için hayata aktiflik açısından 1-0 geriden başlıyoruz. 😔 Hamile kalmaya karar verirken dahi korktum yani. Ventolin de zararlıysa gerçekten çok büyük hüsrana uğrarım yani o benim en yakın arkadaşım 🙈