Sebis3232 1cansu peki suan kaç haftaliksin canım her saat başı hareket etmezse sıkıntı dedi doktor bana 45 dklik uykuları olabilir dedi
yusufbebekk447 Benim bildiğim kadarıyla 1 tur çok tehlikeli değil ve zaten bebek burnundan nefes alıp vermiyor.oksijeni kandan alıyor o yüzden sorun yok diye okumuştum .doğum zamanı sıkıntı olabiliyor.normal doğum yspılamsyabiliyor
Sebis3232 yusufbebekk447 ben kaç tur riskli bilmiyorum canım da adam oraya kayıtlara bunu yazıp beni nasıl.eve yollicak diyorum zaten hareketleri takip et dedi sadece bu arada normal istemiyodum zaten doğumu o çok da sorun değil yeterki sağlıklı aliyim kucağıma ama bu stresle son ayı nasıl bitircem bilmiyorum
Morcivert07 Sebis3232 ben 2 ayda bı gidiyorum çok acil bişey olamdigi surece. 2 ay ince demişti. Bu gidişimde de kordon dolanması var dedi.
Sebis3232 Morcivert07 Nasıl yani canım kordon dolanması varken de mi 2 ayda bir gittin değişiklik yoktu
yusufbebekk447 Sebis3232 ben olsam başka doktora da giderdim .herhangi bir durumu kafaya taksam yani.
Morcivert07 Sebis3232 evet canım. 10bebekten 8bebek mutlaka anne karnında kordon dolanması yaşarmış zaten. Doktorunun dediği gibi bebeğini dinle günlük hareketleri aynıysa strese sıkma kendini
Tugcekkkkk Sebis3232 evet 1 kere dolanmış doktrçora gittiğim gün hemen sezaryene girdik. Daha doğrusu doktor normal doğum istersen suni sancı verelim ama büyük bir risk alırsınız bebek zarar görebilir dedi. Ben de risk alamadım aynı gün ameliyata girdim
Sebis3232 Tugcekkkkk kaçıncı haftada doğum oldu peki canım ilk kordonu gördünüz direk doğuma girdin dimi benim gibi kordonu görüp hareketi takip etmedin yani
Sebis3232 Morcivert07 senin de suan bi kere dolanmis duruyo yani canım doğru mu anladım kaç haftaliksin peki
Tugcekkkkk Sebis3232 valla 10 yıl geçti tam hatırlamamakla beraber 40 hafta mı tamamen doldurdum sancımın gelmesini bekliyordum.
1Prens1Prensesmom Sebis3232 40+2 HAFTALIK olmuştum kordon dolanmış acil sezeryana alındım üstelik günün de dolmuştu ameliyat ta iyiki sezeryana aldık 2 kere dolanmış demişti hareketlerine dikkat et en ufak bişeyde durma hemen git doktora
Sebis3232 1Prens1Prensesmom canım benim daha 34 haftalık hiç acil bişey gibi davranmadı ki bana doktor ya ama 1 tur dedi
Morcivert07 Sebis3232 evet cnaim şuan 23 haftaya girdim detaylidada öyle çıktı biz sadece normal doğumda doğum sonlarında takibe alıyoruz dedi. Belkide Ben sezeryan olucsgim için sıkıntı yok dedi.
KaanErkan-mom Deteledmom21 Kordon dolanmasına yapacak bir şey yok. Bir tur dolanmış bebek kendi açacak onu mecburen. Hareket azalması olursa sezaryenle alınır bebek.
Sebis3232 KaanErkan-mom açma ihtimali de var tabi canım da 2. Tur olursa yada yavaslarsa mi direk alincak yani nasıl gece falan uyucam ben artık bilmiyorum ya böyle 1 ay geçer mi
KaanErkan-mom Sebis3232 Bebeğinin hareketlerini kontrol et canım gün içinde baktın çok hareketsiz hastaneye git baksın doktorun. Stres yapma. Kuzenimin bebeğine 2 kordon dolandı önce biri açıldı 1 haftaya da diğeri açıldı. Dua et allahın izniyle olmaz bir şey. Zaten doktorun risk görürse sezaryenle alır bebeği. Haftan da iyi bebeğin gayet sağlıklı doğar kötü düşünme😊
Sebis3232 Morcivert07 seninki de 1 tur o zaman bu kadar normal bişey mi bu ya suan senin daha önündeki zaman da uzun canım ya
Meldemmmmm Sebis3232 00.00 itibariyle 38 oldum 1.5 tur dedi dr kan akisi var sıkıntı yok demisti bana gevsek demisti sonrasını bilmiyorum vesvese vermek istemiyorum. Dr beni haftada 2 kez kontrole cagiriyor hareketlerine bak diyor tabi
Mores Sebis3232 hala boynunda açmadı. Hareketleri yerinde kilo alımı normal oyüzden ben de hiç aklıma getirmiyorum açıkcası