Merhaba canım benimde kanamam oldu 6. Haftamda hastanede yattım bir kaç gün ilaçları kullandım ve abartısız 2 ay sadece yattım tehlike geçti bebek olması gereken yere çıktı şuan 5 aylık oldu.İçini ferah tut emin ol evham hep oluyor ve olacaktır.İyi düşün kimseyede kulak asma 😊❤️❤️