Ben 30. Haftalardan sonra çok zorlanmaya başladım sürekli tatlı yeme isteği ,acıkma vs kontrolü kaybetmedim ama.onceligi hep bebeğime yararlı şeyler tüketmeye veriyorum öyle olunca zararlı şeylere yer kalmıyor.Cok canım isterse de gündüz boşluk açıp o zaman yiyorum . Gece asla yemiyorum ve yürüyüş yapıyorum mutlaka 34.haftadayim 6 kilo vermiştim 5 aldım daha hamile kaldığım kiloma gelemedim ama kontrollü olmasaydım ipin ucu fena kaçardı
.