Esssgi uraluygar çok pahalı gerçekten fark var baya 🤦🏻♀️ Hayırlısı ile sağlıklı doğumlar diliyorum hepimize 🙏🏼
gzdgns uraluygar merhaba hangi doktor ve hastaneye karar verdiniz fiyatlar ve memnuniyetiniz hakkında bilgi verebilir misiniz😌
uraluygar gzdgns merhaba🙂 ben özel bir klinige gidiyorum hasteneye gitmiyorum 33 haftalik olacagiz :) anlasmali hastaneler var ordan birindede dogum yapacagim
Canparcam21 Efilemii Evet çok memnun kaldım. Hatta geçen hafta Tuğba Hanımı ziyarete gittim. 🥰 Doğum anında benimle ilgilenen ebe ve çalışanlar da çok ilgiliydi.