Dlngnz Mommyyyy sezaryen olmasıyla alakalı yok aşağıya çok baskı yapıyorlar kasılmalarım çok var ilaçlar ve fitillerle durduruyor doktorum 35 hafta görsek şükür dedi bana 🙏 inşallah 36 haftayı görürüm şimdi 31 haftayım
Nemur Dlngnz benimde durumum benzer ne ilaçları kullanıyorsunuz ? Kasılmalar için nidicard kullanıyorum pek işe yatamıyor bende
Dlngnz Nemur adalat doktorum yüksek tansiyon ilaçı mam bunun yan etkileri bize lazım dedi dozunu yükselte yükselte kullanıyorum çok şükür işe yaradı 🙏
Zgeylmaz Gizemtylnnnn şükür bugüne de geldik karnım büyümeye başladı artık ama çok ağırlaşmadım genelde evde iş yaparken harektli oluyorum kendimi çok yormadan dinleniyorum ama hareketsiz de kalmıyorum çantamıza allah izin verirse ay sonu gibi başlıcaz ❤️
Ftmm Gizemtylnnnn ınsaşlah canım benim kızımda bu nişanım geldiğinde cari muanesı oldum oda 40+5 gunluktu