Gizemtylnnnn bizde 30+5 olduk , tamda bugun hastane çantamızı hazırladık kıyafetlerimizi yıkadık ütüledik odamızı yaptık anne yanı beşiğimizi kurduk dip temel tmizlik yapıldı , rabbim sağlıkla oğluşumuzun gelmesini bekliyoruz allahın izniyle 🥰 çok şükür güzel gidiyoruz sık sık idrara çıkmak dışında şikayetimiz yok, yürüyüş plates topu hep hareket iyi oluyor ağırlaştıgımı tam olarak hissetmiyorum hareketli oldugum için canım 😚