Mommy2b Elidamla35 suyu artsın kilo alsın diye karnımı patlatana kadar doldurup duruyorum varil gibi geçiyor son günler 🦧
NurSema01 36+6 arada sancılarım oluyor ve diz ağrım var göbekten dolayı yatsam kalkamıyorum 😂 herşeyi tamamladık artık oğlumun gelmesiyle tamamlanmayı istiyoruz 😍
Elidamla35 NurSema01 allah aşkına sancı nasıl oluyor ya nstde sancı çıkıyo ama bende tık yok ya da var ama ben anlayamıyorum 🤣
Esssgi NurSema01 aa biz de 36+6 yız ☺️ Mide bulantısı iştahsızlık uyku problemi halsizlik yaşıyorum ama buna da şükür çok rahat her işimi yapıyorum 🙏🏼 Doğum şekliniz belli mi sizin ?
Mommy2b Elidamla35 azalmış biraz dedi doktor geçtiğimiz çarşamba 😞 pazartesi tekrar çağırdı bir de çatıya bakacak bakalım
Elidamla35 monaroza bende artık bir hareketlilik istiyorum kendimi normal doğuracakmışım gibi hissedemiyorum nedense bizim kız fazla uslu gibi 🤣
monaroza Elidamla35 Bizimki en başından beri hiç uslu olmadı ama bu kadar aceleci olacağını da hiç düşünmemiştik 😅 çok şükür boyu kilosu gayet iyi ama birazcık daha beklese daha iyi olur gibi 😊
Emiss1108 Stres korku hatsafhada bu ara düşündüğüm tek şey sağlıkla hayrlısyla artık evladımı kucağıma alabilmek tek isteğim bu inşlh hepimiz kazasız belasız sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza 🤲🏻🤲🏻
Mercimeginannesi-ozge Bugun 38.haftaya girdim ama bizim kızın geleceği yok gibi 😂 keyfi yerinde beklıyoz 40 a kadar yolumuz var 😂 ha geldi ha gelcek diye diye tık yok walla diyom gelse artık yaaaa hayırlısıyla
Pukiyolda 36+1 deyiz bizde ☺️ Mide bulantılarım başladı, çok hafif pek nadir adet sancısı gibi ağrı oluyor ,nst de sancım çıkmıyor şimdilik her şey güzel 🥰 doktorum Doğum pozisyonu almış demedi hiç , sizlerinki pozisyon aldı mı kızlar 🥰
Mercimeginannesi-ozge Pukiyolda banada kanala girdi bebek demisdi vajınama cok baskı var eli ayagı karnmda oynuyor kafası aşağıda acaip cıkacak gibi hissediyorum bazen ama yok banamısın demiyor 😂
Mercimeginannesi-ozge Elidamla35 ah ah bendede var uykuyu unuttum yemınle vucudum kaplumbaga gibi 😂 doğursamda rahatlasam Allahın izniyle ya
Oglakdorukcum Seliminannesi23 günlerimiz aynıymıw 7 ocakta benımde randevum var buarada be cayı muaynesı oldum sıkıntı yok aynı duyguları yaşıyoruz valla bakalım kim önce doğurcak🥰
Seliminannesi23 Oglakdorukcum ay ne gzl cinsiyeti nedir ❤️ 7 ocak 10 da randevum var bide dogum sekliniz nasil acaba normalmi tahmini 12 ocak dediler doguma ama bakalim🤲🏻❤️☺️
Mevreee Elidamla35 bizde şuan hastane çantası hazırlıyoruz sanırım biraz geç kaldık sanırım 🙈 mutlaka koy dediğiniz bios varmi
Pukiyolda Mercimeginannesi-ozge ayyy🙈 okurken içimden çıkacak gibi oldu 🙈 bizim civciv bence daha yan duruyor sağa sola yattığımda yanlarımda hareket ediyor 😂