Seliminannesi23 Elidamla35 ay cnm neler yapalim 38+4 gunluguz iyice sters artti ha geldi ha gelecek acaba durumu nasil dogum nasil olucak bisey olucakmi son gunler iyice zorluyor insanı agirlastik bide. Bebisin keyfide yerinde gelecegi yok herhldeki 7 ocakta randevum var bakalim dogurmzsam. Son durum ne olck. Cok merak ediyorum cati muaynesi de olmdm salak devletteki doktor yapmadi bende ozele randevu aldim gidicez baklm cati musaitmi degilmi hakkimizda hayirlisi bakalim❤️🤲🏻😊
LamiyaCetinkaya Herşey hazır da oturup Alp beyin keyfini bekliyoruz, ne zaman istese o zaman gelecek civcivim💃 37+5iz, 38 doluyor artık şaka gibi
Elidamla35 LamiyaCetinkaya bizimde şükür herşeyimiz hazır bende bir an önce gelmesini istiyorum artık inanılmaz ağırlaştım ve hareketlerim çok kısıtlandı artık doğum şekliniz nedir sezeryan yada normal belli mi ? :)
Elidamla35 Emiss1108 bende bu aralar öyleyim uykusuzluk ve bel ağrıları başladı sanırım bebek şimdiden bizi uykusuzluğa hazırlıyor 😬
Elidamla35 Seliminannesi23 bZimde kontroller haftada bire düştü artık her hafta gidip nstye giriyorum iki kere sancı çıktı nstdede ama benim ağrımın olup olmadığını sorduklarında hiç ağrım yoktu nstde sancı çıkmadı demek doğumun yakın olduğu anlamındadır mı acaba
Oglakdorukcum Seliminannesi23 günlerimiz aynıymıw 7 ocakta benımde randevum var buarada be cayı muaynesı oldum sıkıntı yok aynı duyguları yaşıyoruz valla bakalım kim önce doğurcak🥰
LamiyaCetinkaya Elidamla35 Benim gönlüm normalden yana ama tabiki onu da oğlum seçecek, son anda sezeryana çevirmese normal doğabilir . Kaç haftalık hamilesin?
Mercimeginannesi-ozge Elidamla35 ah ah bendede var uykuyu unuttum yemınle vucudum kaplumbaga gibi 😂 doğursamda rahatlasam Allahın izniyle ya
Tugce_24 Elidamla35 36+1 daha hazırlıklar bitmedi ama ben çok yoruldum uyku yok mide bulantısı var açlık çekiyorum ama bulantıdan yiyemiyorum Allah yardımcımız olsun birde nasıl doğurucam diye düşünmekten psikolojim tamamen bozuldu 😂 evde huni ile dolanıyorum
busrasevim Elidamla35 38+4üm canım herşeyi hazır şükür ama hanımefendinin gelmeye niyeti yok hiç bi belirti açılma yok artık doğurmak istiyorum 😭 doktorum haftaya doğum olabilir dedi gün vericek büyük ihtimalle heyecanla kontrolü bekliyoruz 😍
mucizemucize17 Elidamla35 heyecan dorukta ya Nasıl olcak kime benziyo olcak nasıl biseu olucak o kadar heyecanliyimkiii
monaroza Elidamla35 36+2 yiz bizde her şey hazır ama ağrılarım oluyo yalancı sancılar var nişanım geldi 2 cm açıklıkla sadece yatıyorum biraz daha oyalansın doğmasın şimdi diye 😟😅
Elidamla35 monaroza bende artık bir hareketlilik istiyorum kendimi normal doğuracakmışım gibi hissedemiyorum nedense bizim kız fazla uslu gibi 🤣