Düzcede yeni anne adayları olarak tanışsak mı acaba ? Yani fikir paylaşımı yaparız, bebek bakımı üzerine tavsiyelerde bulunurz birbirimize. Buralılar burdaki mekanları bilirler. Düzgün bir yerde çay ya da kahve içebiliriz. (Ben ay sonuna kadar burdayım. Haziranda doğum yapmak için Mersine gidiyorum. Sonrasında Düzcede yaşamaya devam.)
Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim