Bende 12+1 günlükken acile gitmem gerekti ve bebeğimin kalbin in 10. Haftada durduğu söylendi şuan hastanede yatisim yapıldı ilaçla bebeğimi alacklar düzce gibi küçük biryerde doktor sıkıntı cagsudaki Esma hanıma gidiyordum hafta sonu tatilinde geldiği icin zahmet edip hastaneye ne kendisi nede cagsudaki diğer doktorlar gelmedi Allah onları vijdan versin diyorum bir tek para almayı biliyorlar ve Düzce’deki cagsu hiçbir sıkıntılı gebeliği kabul etmiyor hemen araştırma hastanesine yönlendiriyor şuan hastanede yatıyorum ben bebeğim artık benim kalbimde yaşıyor