Gizmoo bana da doktorum üc gün yat kalkma demiştii bende üc gün yattim ama 10 gün boyunca da yürüyüş yapmadim doktorda önermedi pozitif alalim sonra yürürsün dedi.. 3.günden sora ev süpürme ağır iş eşim yapti hafif ev işleri yaptim uzandım oturdm cok hareket halinde degildim yani.. doktorumda ama bu yönde önerdigi icin.. smdi cok sükür 6 aylık hamileyim geldi melegim🤗