Gizmoo merhaba, ben şimdi tüp bebek transfer bebeğime hamileyim. Transferden sonra ilk gün haricinde çok fazla da yatmayı önermiyorlar, kan akışı normal olsun diye. Kendinize dikkat edin, çok yormayın, basit ev işleri olabilir ama ev süpürmeyi kesinlikle yapmayın, benim transferin 9-10. Günleri kahverengi lekem geldi buna bağladım. Hafif kasık ve bel ağrısı normal. Testiniz pozitif çıkınca takviye iğne vb verebiliyorlar. Allah yardımcınız olsun.