7+4 haftalık benim de acıkmaya yakın cok bulanıyorum ve zorla yiyorum vitamin alabilmek için biraz fazla yemek yiyince de bulanıyorum ama kusmaya varana kadar değil,sık idrara çıkmak zaten en baştan beri ara ara şiddetli olmayan kasık ağrıları insan belirti arıyor ama kötü şeylerde olmasın inşallah 🥰 🐣