Hiçbir belirti desem yeridir bazen kendimi hamile hissetmiyorum 🤭 korkuyorum
bulantılar arada oluyor ve kusmaya kadar gitmiyor sadece iğreniyorum çoğu şeyden, göğüslerim bi gün şiş ağrılı diğer gün normal ve Ağrısız. Sürekli WC’ye gidiyorum ama normal de de çok giderdim cunku çok su içerim, canım bir şey istemiyor AŞ ermek nasıl bi duygu bilemiyorum belki de erkendir 😀😀😀 kısacası hem endişeli hem rahatım bakalım cuma günü randevuda ne olacak 🙊 Rabbim yardımcımız olsun inşallah 🙏🏼