Amneala1721 valla canm ben ılk aylar 4,5 kılo verdım şu an hamıle kaldığım kılolunun 2 kılo üstündeyim , aslın da duzenlı yemek yemeye bağlı bence yanı kahvaltılarımı felan bır parça ekmek le gecırstırmemn asla sabah 10 dedın mı kahvaltımı yaparım güzle ce yumurtamı haşlarım ,öğlen de yemegımı yerım 2,3 gıbı akşam da pek yıyemem ama genede o öğünü de atlamam ,yanı öğlen yedıgın yemek aksm çok yemenı önler ki bılıyorsun aksm yemekleri aşşırı kılo yapar , gün ıcınde mutlaka meyvemı yerım .. yanı bılemem birazda bünyeyle alakalı ama duzenlı yendımı yemekler kıloda aşşırı alınmaz bence .