oznuripek Ben gerçekten anlamıyorum.ilk gebeliğim tahminde bulunurmusunuz lütfen 🙏🏻 1.resimde 7 haftalık, 2.resimde 11.haftalık https://hizliresim.com/OxaDjy https://hizliresim.com/ARZx3a
Busramhr oznuripek 11 den daha büyük sanki maşaAlllah diyelim ama benimki 12 haftalık bukadar değil resimde bebeğin kilosuma yapısına göre değişiklik gösteriyormu bu haftalarda😊
oznuripek demetinceyildirim bn birşey hissedemiyorum 🥺herkes anneler hisseder deyince kendimi kötü hissediyorum☹️
demetinceyildirim oznuripek olurmu öyle şey kötü hissetmeyin kendinizi bende henüz cinsiyetini öğrenemedim ve sizin gibi hiçbişey hissetmiyorum cinsiyeti hakkında ❤️🥰
oznuripek Busramhr bilmiyorum ya acaba çabukmu gelişiyor :) senin usg yi atarmısın bir bakayım.cinsiyet bellimi sende canım?
oznuripek Busramhr ben koronaya yakalandım tam 11.haftadan sonra bir daha gidemedim.işte ilk gidişim olucak çarşamba günü.öğreneceğim inşallah 🙏🏻
Busramhr oznuripek https://imgyukle.com/i/agK6ej Ben 12+5 im şuan 2 gün önce çekildik cinsiyet sormak aklımıza gelmedi çünkü kanamayla gittik kalp atışlarını duyunca rahatladık ama o yetti bize 🙏
oznuripek Busramhr çok zor.bende aynısını yaşadım.kanamam oldu her öksürdükçe geliyordu.işkenceydi.Allah kimseye yaşatmasın.umarım seninkide gösterir 🤗
oznuripek Ardenikom çok minik ama kız gibi.kese tam yuvarlak ise kızmış diyorlar.ben okuduğum yorumlardan baktığım resimlerden yola çıkarak.yoksa hiç bilmem.fasulye gibiysede erkekmiş 😕
Busramhr oznuripek amin inşaAllah hemde ne zor kesin dülüyor dedim yani bundan öncede kimyasal gebelik geçirmiştim adet sancısıyla gelince baya korktum şimdi iyim ilaç kullanıyorum
Busramhr oznuripek benimki mi ? Valla bana kız gibi geliyor sanki ya bu fotoda ben çıkımtı gördüm sandım burdan birine sormuştum kız gibi demişti ben bacak görmüşüm demekki 🤗