Gamze6128 14+5 kanama geciren varmı aranızda dün sızıntı şeklinde birden bi kanamam oldu sonra hafiften pembeleşti bi kaç saat sonra durdu neyden olabilir acaba bilen var mı?
idiloska 14+2 sırt ağrım başladı, çok ayakta durunca sırtıma ağrı giriyor bi de akşamları çok gazım oluyor karnım sert ve şiş. Bulantı prilama devam. Bu hafta kesmeyi deneyeceğim. 100 günlük oldu :) 180 gün kaldı.
ozydm Yasemn28 bazı günler çok ağrıyor. Hormonlardan kaynaklıymış diye biliyorum. İlaç da içemediğim için zorluyor