090714 kuzu ben 2 düşük yaptım şuan 3.ye hamileyim. Her gün kan sulandırıcı iğne haftada 1 proluton , günlük ilaç alıyorum ve hep yatıyorum. Kese yanı kanama alanı var sürekli kahverengi akıntım var. Her gün dualarla yaşıyorum. İkinci hamileliğimde kahverengi akıntım geldikten 1 hafta sonraki kontrolümde kalbinin durduğunu öğrenmiştim , kürtaj olmultum çok zor zamanlardı. Sen stres yaptıkça bebek hissediyor sakin ol dua et bol su iç beslen güzelce. Allah’ın izniyle Herşey güzel olur. Kalbini ferah tut ki bebeğin de sana tutunsun 🤍🤲🍀