090714 merhaba, sizin karnınızda büyüyor olsa da onun sahibi Allah. Şayet yiyecek lokması, alacak nefesi varsa elbet gelecek dünyaya. Ama Allah ona bir ömür takdir etmemişse kaç haftalık olursa olsun, gelişimi ne kadar iyi olursa olsun bir sebepten sonlanacak süreç. Anlatmaya çalıştığım tevekkül edin. Bunca kadın 7 haftalık oldu, hangisi bebeğinin anne karnında geçirdiği tüm süreclerden haberdar? Ya da hangisi düşecek bir bebeğe mani olabildi? O yüzden rahat olun, tevekkül edin, bol bol dua edin bebeğiniz için. umarım ki sağlıkla gelir bebeğiniz, tüm gebeliğiniz sağlıkla huzurla mutlulukla ve gönül rahatlıgıyla geçer. ❤