elfeylul ben sabahları 45 dk yürüyorum canım . Hava kötü olursa çıkamazsam 45 dk leslie yapıyorum . Bir de haftada 2 gün pilatese gidiyorum. Ama sen doktoruna danışmadan bişi yapma . Benim spor geçmişim vardı. Hiç bırakmadım . Ama en azından yürüyüş yapabilirsin .