elfeylul kahvaltıda peynir ( çok abartmadan ) 4-5 zeytin yesillik salatalık domates ve mutlaka yumurta yiyorum. Sadece 1 dilim tam bugday ekmeği tüketiyorum . Portakal ve mandalina suyu da çay yerine tercihim oluyor . Öğlen yemeğinde sebze tercih ediyorum salata olur haşlanmış sebze olur . Sonra yogurt salatalık ve yulaf ile ara öğün var . Aksam da balık et ya da tavuk tercih ediyorum . Meyveyi sabah ve öğle saatlerinde tercih ediyorum . Aksam alınan meyve gereksiz kilo yapıyor . Saat 7 den sonra en geç yeme içme olayını bitiyorum . Gün içinde çok acıkırsam bir arada tuzsuz çiğ yemişler tercih ediyorum . Çikolata kızartma aburcubur hamur işi gibi faydası olmayacak seyleri tüketmiyorum . Haftada bir kaç kez kahvaltıma avokado ilave ediyorum . Ekmek günde 3 dilimi geçmiyor aksam yemeğinde asla tüketmiyorum . Diğer öğünlere yayıyorum . Spor yapıyorum. Böyle . Umarım işine yarar canım . Hepimizin beslenme alışkanlıgı farklı . Benim spor geçmişim var ve buna yakın besleniyordum . Suan lifli gıdalarıda ekleyerek devam ediyorum . Bebek gelişimim 2 hafta önde . 5 aylık olduk ve minicik bir göbek dısında hiç bir ilave görüntümde değişen birseyim yok şimdilik .