gel_artik_bebegim Mavi_- bende test var ama çıkmaz ovulasyon testinde 1_2 gün varken çıkıyormuş bende ancak erken gebelik testinde çıkar
Mavi_- gel_artik_bebegim hadi ya bende diyorum allah allah başlıkta öyle yazıyo anladm canım karıştırmışım 😊
gel_artik_bebegim Mavi_- kan testi yapınca bana yaz mutlaka gerçi illaki foruma yazarsın hamileysen görürüm 😊
Sineee Ess58 aralığın 4 girmiştim en son aslında tam bir ay olmadan giriyorum ama ben yine de ayin 4 diye hesapliyim dedim yani yoks şuan girmem gerekiyor du
belmayamac Benim de adetime 5 gün var ama bugün lekelenme oldu açık pembe, wc ye gittikçe peçeteye geliyor azar azar. Acaba yerleşme kanaması mı yoksa adetim mi başlıyor anlamadım :(( Bu ay da mı hüsran..
Mavi_- gel_artik_bebegim sohbetimiz burdaymış yanlış yere yazdım dün leke geldi dedim inşallah yerleşme kanamasıdır ama bu sabah adet oldum sen naptın canım
Minnakkk1 Burcu3506 test yaptm ve pozitif cktı bat 3 tü bı hafta oncesnde yaptgmda negatif ckmıstı predictor yaptm bugün anında iki çizgi ve baya belirgin umarm sıkıntı yoktur Pzartesi kan vericem bende
Minnakkk1 Burcu3506 canm bende iki ay önce kürtaj olmustum bu ikinci reglim olcaktı eger olsaydım yek regli gördm ikinciye rabbm nasip etti dualarm seninle umarım sende miniğini kucagına alırsın
Egeasigi Burcu3506 canım çok üzüldüm kürtajına rabbimin vardır bir bildiği .merak ettiğim kürtajdan 3 ay sonrasına kadar korunmanız gerektiğini söylemedi mi doktorun ?
Burcu3506 Egeasigi 1 adet gör yeter demişti canım zaten ilk adeti 45. Gün görmüştüm sonraki ay denedim olmadı bu ay denedim bekliyorum bu 3 ay içinde 5 doktora gittim ayrı ayrı
Egeasigi Burcu3506 sabit bir doktor belirle kuzum kendine .ayrı doktorlara gitmende iyi birşey değil .nerede yaşıyorsun
Burcu3506 Egeasigi dogru diyorsun canım İzmir’de yasıyorum belki birinin görmediğini biri görür diye gittim hep sen hamile misin şuan hiç kürtaj oldun mu
Sineee Egeasigi aslında benm bildiğim iyi bir doktor var benm kuzenim de o doktora gitikten sonra hamile kaldı
Egeasigi Burcu3506 hamileyim canım 4,5 sene sonra oldu doğal yoldan ,kürtajı arkadaşım için sormuştum ona 3 ay korun demişti aklıma takıldı