UrazyadaMasal Merhaba kizlar, 4 11 Şubat arasında detaylı ultrasona gidicem. Sonomarda çektirmeyi düşünüyorum. sonomarda çektiren var mı ? Ayrıca ne kadar önceden randevu almalıyım? Ve ücret ne kadardı?
mucizemelegim UrazyadaMasal UrazyadaMasal ben henüz çektirmedim ama fiyat 400 TL dendi ve bir hafta on gün öncesinde randevu alın demişlerdi yoğunlarmış …bu konuda benimde kafam karışık açıkçası yorumları merak ediyorum
srpgnr UrazyadaMasal ben 1 ay önce gittim çok memnun kaldım 30 dk dan fazla bakıldı neredeyse 350 tl verdim
Bmom UrazyadaMasal benim doktorum ultramed önerdi fakat 630 lira olmuş kuzenim sonomarda yaptırmıştı çok memnun kaldı 30-45 dk kadar inceliyor mus bebeği ve çok iyi bir doktormus o yüzden sonomardan aldim 400 tl şuan
UrazyadaMasal mucizemelegim b Hastanede 550 daha once cektirenlerin yorumlarını okumuştum burada çok memnunlardi. O yüzden merak ettim
Zeynocel Bende pembe mavi düşünüyorum aynı zamanlarda çektiricem bende inşallah sonomar da bayan doktor varmı
mucizemelegim UrazyadaMasal ben haftaya gideceğim 4 yer arasındayım Sonomar ultramed tomokay ve Aral Atalay fiyatlar biraz fazla gelse de ….
UrazyadaMasal mucizemelegim drum sonomori ya da hastaneninkini önerdi hastane 550 TL dedi ve uzun süre bakıyormuş bir arkadaşım girdi 1 hafta once. burda da daha önce görmüştüm çok giden ve memnun kalan var sonomarda bende o yüzden orayı gitmeyi düşünüyorum
Bmom UrazyadaMasal aralik 10 gibi aradim çok erken dediler 23 haftaliktan önce vermiyoruz randevu dediler Aralık sonu gibi aradim Ocak sonuna aldim
Seyma16 UrazyadaMasal evet 3 boyutlu olarak baktı canım tüm detayları söyledi elimize verdi 25 dk falan srdu
Cemile2304 UrazyadaMasal ben 23 aralıkta sonomarda yaptırdım Zafer bey baya ilgiliydi sağolsun herşeyi ayrıntılı bi şekilde anlattı ve gösterdi 300 TL ye yaptırdım ama yılbaşında zam yapmışlardır bence çünkü kalça çıkığı içinde bahsetti doğumdan sonra için , o gün fiyatını sordum 100 TL dedi ama yılbaşından sonra 150 TL olacağını söylemişti.
UrazyadaMasal Cemile2304 400 olmuş sanırım arayacağım yarın bakalım randevuyu ne kadar önceden aldınız birde cihazlar nasıl çıktı vs veriliyor mu bilgi verebilirseniz sevinirim
Cemile2304 UrazyadaMasal sanırım ben üç hafta önceden aldım ama yoğunluk olur diye düşünmedim hiç alayım diye öyle aramıştım siz yine de arayın istediğiniz tarih boşsa o tarihe veriyorlar boş değilse onların kendi boş oldu tarih ve saate göre ayarlarlar yani net bi şekilde görülüyordu cd verdi ve renkli bir tane fotoğraf çıktısı verdi