Bende muayene olduğumda açıklığım hiç yoktu hala da yok sanırım 39. Haftadayım hiçbir belirtim yok bebeğimin kilosu 37+5 te 3300 dü salı günü gideceğim bende sanırım kilosundan dolayı normal yapamayacağım çünkü maalesef çatı kemiğim kötü değilmiş ama ön kemikte basıklık var dedi doktorum ne anlama geliyorsa 🥺 yinede bekletiyor normal doğum için ama ya sezeryana alır bence ya da suni sancı 🥺🥺