Doktorumun eli çok hafifti ve söylenen gibi can yanması olmadı. Sadece ufaktan bir huzursuz oluyor insan ister istemez.
Alt çatımın geniş üst çatımın dar olduğunu ve bebek büyük olursa zorlanabileceğimi söyledi.
Böyle bir durumda olup normal doğurabilen var mı?
4 kiloya yaklaşırsa bebeğin zorlanabileceğini söyledi. 37 hafta 3200 gr oğlum. Yemeği azalttım zaten ama ister istemez moralim bozuldu.
Normalde hep pozitif düşünen bir insanım ama sezaryen olmak hiç istemiyorum. Zorunda kalmam inşallah.
37’de doğuranlar varsa yazarsa çok sevinirim