Bi de ben 6 nın basında gittim bebek gözüküyordu kalp atışı falan ekranda netti hızlı hızlı sonra alttan dinledk doktor gayet iyi dedi ama altan dinleynce sanki tık tık atıyordu benim interntten duyduklarmda daha hızlıydı sayısını ölçmedi doktor iyi dedi sanrm erken diye düşündü