tgba22 Yani ne güzel diceksiniz ama 5 6 haftalarda iştahsızlık tiksinme coktu 8. Haftaya geldim artık pek bulanmıyor midem bi sıkıntı mı vardır acaba sizce neden böyle olan var mı
Gizem_34 tgba22 bende 9+5haftalığım belirtilerim azaldı mide bulantısı vs acaba neden randevuma da daha var ya
Ozgurunbetusu tgba22 bnce yat kalk şükret canım maşAlllah ben 54,5kilo ile hamile kaldım kaç kilo verdim kusmaktan hesaplayamadım hala da mide bulantısı devam inşAlllah senin tekrar başlamaz 🤲🏻
applepie tgba22 benim de 5. haftada başlayıp 9. haftada kesilmişti bulantılar. olabiliyor bazen öyle🙋🏼♀️
Fdmyavz Gizem_34 önemli bişey değil canım bi doktor dinlemiştim mide bulantilarim erken geçti çocuğa bişey oldu mu acaba falan diye düşünmeyin mide bulantısının olmamasi cocuga bisey oldugu anlamina gelmez demişti bazisi hic mide bulantisi yaşamadan geçiriyor hamileliği
Yldzz97 Gizem_34 Bende 9+6 yım bu günler biraz azalıyor gibi şükür ediyorum bu bir sorun değil aksine harika birşey içiniz rahat olsun ☺️ İnşallah tamamen biteceği günlerde gelir
tgba22 Gögüslerimde hassasiyet var idrara da çıkıyorum ama mide bulantım pek yok arada bi öğğ oluyorum o kadar bu hafta diyorum bi kontrole gideyim ay allah korusun
Purpura26 tgba22 Ay bizim bu dertlerimiz nolcak 🤦♀️ benim de 8. Haftaya kadar hiç bulantım olmadı. 8 hafta istifra tiksinme başladı ben de ozaman bir sıkıntı mı oldu diye korkmuştum. Yani herkesin durumu farklılık gösteriyor canım. 1 hafta sürdü sonra kesildi
asenatrk tgba22 Ne kadar güzel ben 29 haftalık oldum hala bulanıyor prilam kullanıyorum 2 buçuk aylıkken başladı bende de mide bulantısı hala devam😔
Tugcekkkkk tgba22 canım bulantı sürekli olmuyor bazen benim de iki üç gün kesildiği olmuştu. Korkma yani 😊
Fatma_7 Ayy tez zamanda benimde kesilir inşallah yoksa öleceğim bulantılardan 🤮4 haftalıkken başladı şimdi 8+4 üz ama dayanılır gibi değil 😔
Mavi87 Fatma_7 ilaç kullanıyor mısın canım?ilaçsız zor ya. Doktorunla prilam ilacını bir görüş hem a kategorisi gebelikte. Hafifletiyor baya
Mavi87 tgba22 benimde 9+2de bulantım hiç olmadı 2 dün boyunca. 2 gün sonra tekrar başladı. Neye göre bu bulantı anlamadım gitti. 9+6 yız şuan hafif var yine ama bunada şükür daha beterdi..
Fatma_7 Mavi87 prilam bana mısın demedi zofer 4 mg kullanıyorum o haldeyken bile midem bulanıyor ve kusuyorum malesef
Mhrbnbz_1 tgba22 bence sukur etmelisin canim ben 7. Aya girdim ve hala kusuyorum bunun kadarda igrenc birsey yok ve hala ilacla aykatayim ilacta olmasa ne yaparim