snm1- tabi doktordan doktora değişiyor benimki damardan diyince benim içim rahatlamıştı gerek kalmadı şükür ama arkadaşların dediği gibi gece yatmadan dene belki o şekilde daha rahat olursun ben unutmamak için basucuma koyuyorum yataga girerken içiyorum hemen. Birde yatmadan üç dört kayısı yanında da ceviz yiyince kabızlığı rahatlatıyor almadı onu dene canım. Allah yardımcımız olsun hepimizin.