Selinnusta Evaask erkek bekler diyolardı ama burda okuduklarım benden önce olanlar 35.haftada bile doğuranlar var😁
Elaali Selinnusta yok hayır ilk doğumum sezeryandi bu ikinci olacak inşallah 15 haziran sezeryan olabilirim ama ikizler gelmesin diye 22 haziranı bekliyorum 🙂 🙂
Evaask Elaali benim de erkek bende yengeç olsun istiyorum ama ikizlerde çok zeki oluyormus öyle duydum. Kendimi avutuyorum 😂 beklemez çünkü Haziran 22 yi