Hem genel hem spinal sezaryan olmuş biri olarak diyorum ki spinal kesinlikle çok rahat agrı sızı hiçbir şey hissetmedim aynı gün tek başıma ayaga kalkıp yürüdüm. Tek sıkıntım spinalin yan etkisi olan baş ve boyun agrısıydı. Genel sezaryanım da rahat geçmişti ama onda 4-5 gün kadar dikiş agrısı olmuştu. Yürürken öksürürken lavaboya giderken zorlanmıştım ilk günler.