Melosss_4433 ahh bu sonda muhabbetini çıkarani bı bulsam iki çift lafim olacak çok korkutmuslar anneleri. Sonda dedigimiz şey incecik bir boru. Hiç de acısı yok zaten çoğunluk uyusunca takiyor sen de ameliyathaneye inince rica edersen yardımcı olurlar. Ama uyusmadan da takılırsa zorlamaz asla sonuçta doğum yapıyoruz sıfır acı olması da mümkün değil Allah dayanma gücü veriyor. Ben de spinal oldum ayık olmak bilincinin açık olması bebeğini hemen emzirmek çok harika genelde ne kadar da olsa bir ayikma süresi oluyor sersemlik bulanık bilinç durumu oluyor. Ama spinalde sadeve belden aşağı uyusuk ve bebeğin çıktığı andan itibaren gözünün önünde ve hemen göğsünde oluyor. Bence harika bir şey ilk doğumum öyle oldu 2. Ci de öyle olacak geneli gerektirecek hic bir acı korku yok sezeryan anında