Daha sizin bunu dusunmeniz icin cok erken. Arkadaslarin dedikleri gibi 1 seneden sonra doktorlar bi problem var mi diye arastirmaya basliyor. Esinizi karsiniza alip konusmaniz gerek tek tarafli olacak seyler degil bunlar ve ailelerinize karsi agirliginizi kirmadan koymaniz gerek. 5 bucuk senedir evliyim 2,5 senedir deniyoruz ama bir turlu olmadi cocugumuz. Doktorlarw gozukmeye basladim ilk basta kendimle alakali bi problem varsa cozeyim diye ki tiroit rahatsizligim cikti ne kadar denersem deneyeyim yuksek oldugu icin hamile kalamazdim. Ilac kullanmaya basladim sonra prolaktik hormonu yukseliyormus onun icin ilac kullandim. Dedim deniyoruz olmuyor devlet hastanesindeki kadin dogum doktoru 1 seneyi gectigim icin buyuk kadin dogum hastanesine yonlendirdi infertilite bolumune iyi ki de gitmisim dedim. Size bir belge veriyorlar zaten kan tahlilleri esin sperm testi vs ikimizde de bi problem yoktu rahin filmi cekildim doktor bi problem tikaniklik yok dedi ama tabi bu surecten kimseye bahsedemiyorsunuz herkes konusuyor. Bana kisir misin diyen bile olmustu o yuzden kendinizi kasmaniz icin cok erken. Bu arada o kadar cok deneyip her ay olumsuz sonuclandigi icin yine oyledir diye hic umitlenmedim hormon icin kan testi vermeye gittigimde doktara geciktigimi soyledim ve suan hamileyim 11 haftalik. Allahtan umidinizi kesmeyin. Kendinize bi ugras bulun kafaniz oralarda olmasin ve eger 1 seneyi doldurursaniz direkt infertilite doktoru bulup gorunun.