Öncelikle evet biliyorum 1 senedir 2 senedir deneyenlerde var ancak herkesin sıkıntısı kendine büyük görünüyor malesef. Ben 4 aydır deniyorum ve artık yoruldum. İnsanın bu yolda en büyük destekçisi eşi olması lazımken benim eşim istemekten başka hiçbir şey yapmıyor. Her yumurtlama dönemlerimde bak sakin geçirmeliyim bana destek ol derken durup durup bu dönemlerde saçma sapan eşek şakaları böceklerde korkutmalar sinirlenmeme sebep olan daha bir çok davranışı var. Geçen ay doktora gittim her şey yolunda dedi. Eşime bak her şey yolunda belki sende bir sıkıntı olabilir şu sigarayı nolur bırak bir süre dedim. Bıraksa evde suratı beş karış her şeye bağırıp banada sebep oluyor. Ee dedim o zaman bari şu dönemlerde 2 hafta içme sonrada gizli gizli içerken yakaladım. Bu ay çakşır suyu içirdim en son. Elinden asla ama asla telefon düşmüyor sabah uyanır uyanmaz eline alıp uyuyana kadar oyun oynuyor. En kötüsüde asla kabullenmiyor aşırıya kaçtığını. Evde tek başıma yaşıyor gibiyim. Sözde çocuk istiyor ama hiçbir çabası yok. Annesi babası her telefonda soruyor artık kendimi tutamayıp olmuyor diyesim var. En sonunda da eşim 3 gün önce ayağını kırdı. Şu an adetime 9 gün var yumurtlamamdan 4 gün geçti bu ayda olmayacak biliyorum ama ben çok yorgunum 😔