Alperefet ben de kullandım 16.haftadan itibaren ama hiç faydası olmadı harita gibi şu an karnım. Kilo da almadım 5-6 kilo kadar,karnım da çok çıkmadı hani ondan desem o da yok 37. Haftaya başladık. Yani demem o ki ne yaparsak yapalım engel olamıyoruz çatlaklara galiba.