Alperefet ben kullanıyorum 28. haftadayım hiç çatlak oluşmadı ikinci paketimdeyim, ama tek başına krem yetmez zaten bol su içmek lazım, birde ben üzerine hep bebek yağı hindistan cevizi yağı da sürdüm umarım bundan sonra da oluşmaz, bence devam edin en azından daha az çatlar 🤷