Bende muayene olamadım ve beni ebe yok olmuyo bu şekilde olmaz diyerek çok moralimi bozdu doktorum durumu bildiği için direk sezeryana aldi ama hala içimde kaldı belki biraz bana zaman tanısalar belki bende yapardım diyorum.. ben bide tansiyondan dolayı 38 hafta muayene diye gittiğim gün doğuma alındım sancim yok agrım sizim yokken ve ben hiç bisey diyemedim yapamadım o an çünkü herşey bir anda oldu şok içinde herşeyi kabullendim