Gulhan16 11+2 Bulantilar tiksinmeler 5.haftdan beri ful devam zorla çok az yiyorum mutfaga hiç giremiyorum zaten aşırı koku hassasiyeti var :(
Esra_80_ masallarin 14 haftalık iken zaten tahminleri veriyorlar yooo öyle bişey yapmadım doktorum %90 kız dedi 😍🙏🏻
Ddmdzmn Herkese merhaba bugün 12. Haftaya girdik doğum 17 temmuz görünüyor mide bulantım yok ama gaz sancım ve baş ağrım oluyor birde uykusuzluk var şimdiden uyutmuyor beni😃
Tarcinimo Esra_80_ ben de 14+4’üm 29 Haziran gözüküyo neden acaba🙈 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏🏻
Brcccc Aysegulyksl 13+2 den selamlar evet koku hassasiyeti mide bulantısı tam gaz devam 5.haftadan bu yana 5 kilo verdim 🤗 7 temmuz doğum görünüyor kısmetse
Tazegebe1 Esra_80_ bende 14+2 yim nasıl hesaplıyoruz acaba tahmini ben haziran zannediyodum bi de erkek benim temmuzu bulır kesin
Tazegebe1 EsmamM18 ağızdaki acı tat genelde doğuma kadar sürüyomuş benim öyle ne yesem 2 dk sonra ağzım zehir yemişim gibi😢
Mnevvr53 Aysegulyksl cinsiyetti ögrenen varmi temmuz anneleri Benimde temmuz 18 ama sezeryan oldugum icin 1 hafta erken olcakmişim
AsilPrens Mnevvr53 bende mayista sezeryan oldugum icin 38 haftada yani 1-2 temmuz gibi dusunuluyor arkadasim…
AsilPrens Aysegulyksl sat ayni bizim arkadasim, ama ben 10-15 gun erken sezeryan olacagim. Bu sefer evladimi sag saglim kucagima alirim insallah. Oglum dort gun yasadi eger erkekse bu pitircikta evde herseyi hazir olacak ⭐️
AsilPrens Merhaba anneler 12+2yiz, ilk evladimi sezeryanla Mayista dunyaya getirdim ama kaybettim simdi de tedirginim Temmuz basi sezeryanla dogum olacak gibi nasipse. Pazartesi doktorda randevum var belki cinsiyetini ogrenecegim…