babyberry Esra_80_ ah kuzum kimseye yaşatmasın allah benim bir kaybım var o yüzden o kadar temkinliyim ki diyorum ya kimseyle paylaşmadım daha ama haykırasım var böyle herkese alnıma yazasım var o kadar istiyorum paylaşmayı 😂
Esra_80_ babyberry geçmiş olsun rabbim buna sağlık versin inşallah canım😍🙏🏻sende haklısın tabi beklemelisin o zaman
Yarenim7 Esra_80_ canım cinsiyetini öğrenmişsin bende öğrendim aynı gün hastaneye gidecektik benimkide erkek 🤗🤗
Esra_80_ Yarenim7 evet ben sana diyecektim adını bulamadım🙈Maşallah benimde eşimin içimden erkek geciyordu bende kız diyordum kız çıktı 😍🙏🏻Ama %90 dedi sana % 100 mü denildi
Yarenim7 Esra_80_ iki kere üst üste sordum dedim nida hanım eminmisiniz 😀ewet erkek erkek dedi Bi kızım wardı bide oğlum olucak inşallah sizinde hayırlı olsun canım sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
Esra_80_ Yarenim7 en çok hayalim olan😍bir kız bir erkek evladımın olması 🙏🏻😍 sagol canım teşekkürler benim ilk gebeliğim 😍 Kız isimlerine başladım bile 😂😂 saglıkla sıhhatli gelsinler minnoşlar🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Gizemceylan Esra_80_ eşimin ailesi Bulgaristan göçmeni Kütahya’ya yerleşmişler bizde aslen afyonluyuz ama doğma büyüme Kütahya 🙂 eşimin ilk görev yeri Osmaniye’ydi severim oraları 🌸