Canım bende hamilelikle birlikte ortaya çıktı,virüs kaynaklıymış. 34.haftamda sedasyonla(yani 15-20) dklık uyku ile yaktı dr. Uyandıgımdada öyle çok acılı bişey hissetmedim. Merhemleri fln kullandım 3.haftanın içindeyim kapandı bile yaktıgı yerler. Ama sanki tekrar 1-2 tane cıkıyor gibi geldi tekrar bakıcak dr. Bnm dr smear aldı,patalojiyede gönderdi. Bazı durumlarda sezeryanda olsan bebege geçme riski olabiliyor ddı o yüzden normal doğum yapmanda bir sakınca YÖK ddı. Ama sancılardan önce suyum patlarsa mikrop kapmayım die sezaryena alırım ddi🤷🏻♀️ Hayırlısı artık