Eymenmoms
Yakıldıktan sonra tamamen kaybolması ve tekrarlamaması için zaman gerekiyor.
Ben detaylı ultrason için Prof.a gittiğimde de sordum, eğer hiçbir belirti kalmadıysa kontrol edilir normal yapabilirsin demişti.
Tabi ben sezeryan yapıcam kısmetse (normalden korktuğum için)
Kaçıncı haftanızdasınız?